wycinka "dobrego - sprawnego" kata powinna miec miejsce jedynie w przypadkdu kiedy wymieniamy rowniez ostatni i srodkowy tlumik na przelotowy (o tych samej objetosci i polu powierzchni)
Udrazniamy wtedy wydech nie psujac wyliczonych pod silnik wlasciwosci wyechu. Mozna by rowniez oplesc kolektor, dwururke to miejsca po kacie taśma termiczną. Z tego coczytalem spaliny dzieki takiemu zabiegowi nie traca temperatury na wyjsciu z silnika a co za tym idzie maja wieksza energie kinetyczna. Co wplywa na predkosc wydostawania sie spalin z silnika.
Kiedys w Hyundaiu lantrze robilism zabieg w stylu wyciecie kata oraz demontaz ostatniego tlumika, otworzenie go i udroznienie, nastepnie zaspawanie tlumika i montaz. Brzmialo to calkiem przyjemnie a nie jak tlumiki z allegro
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
brak kata..srodkowy przelot.. i ostatni przelot robione w profesionalnym zakladzie nie u wojka Stasia ale mniejsza o to bo i tak dostane po dupie pewnie koniec OT
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
brak kata..srodkowy przelot.. i ostatni przelot robione w profesionalnym zakladzie nie u wojka Stasia ale mniejsza o to bo i tak dostane po dupie pewnie koniec OT
co robiles, jak robiles, jakie wyniki... ludzie dzielcie sie moze inni skorzystaja
brak kata..srodkowy przelot.. i ostatni przelot robione w profesionalnym zakladzie nie u wojka Stasia ale mniejsza o to bo i tak dostane po dupie pewnie koniec OT
co robiles, jak robiles, jakie wyniki... ludzie dzielcie sie moze inni skorzystaja
Autko zostalo oddane do Mechanika zajmujacego sie tylko ukladem wydechowym..w miejsce kata wstawili kawalek rurki podobnie jak w tlumik srodkowy tylko ze tam zostala obudowa..w planach bylo zrobienie tego samego z katem ale zaoferowal mi za niego 200 zl i sie skusilem..tlumik koncowy to jakis szajs za 250 zl.. niby sportowy przelot ale... wiadomo.. chcialem kupic tlumik ala mugen albo cos w tym stylu.. ale ostatnimi czasy kusi mnie bardziej wydebeszenie starej seri na "pustaka".. aa wyniki hmm a jakie moga miec przy 8v i takich zmianach.. tyle ze mam ladny dzwiek z tlumika i wedlug mnie ale to moze tylko zludzenie od 3-4 tys lepiej ciagnie... pozdrawiam i nie besztac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
u mnie w miescie 20 zl wiecej i wjezdzam podbijam i wyjezdzam hhe
kolin napisał/a:
Ja tylko daje dowód samochodu i mam przegląd...a auto w garażu stoi kosztuje mnie to 4 pak piwa
Mam nadzieję, że nie trafię na drodze na jakiegoś "rzęcha" dopuszczonego do ruchu przez te SKP, o których wspominacie.
*Nie twierdzę, że Wasze auta to rzęchy, choć z drugiej strony zastanawiam się, czy przeszłyby uczciwy przegląd Mój R200 ze strumienicą by nie przeszedł, bo spaliny były ponad normę.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie zapominajcie wszyscy że my żyjemy tutaj i dusimy się od spalin. Katalizator jest po to by spaliny zamienić w wodę i dwutlenek węgla. To jest bardziej ekologiczne.
Nie zapominajcie wszyscy że my żyjemy tutaj i dusimy się od spalin. Katalizator jest po to by spaliny zamienić w wodę i dwutlenek węgla. To jest bardziej ekologiczne.
Dziesiecioletni katalizator to juz chyba zmienia tylko samopoczucie kierowcy.
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 21:35
jak będę mieć wolny kanał to zamontuję...bo tero tam stoi Kamaz sądze, że w sobote będzie już gotowe
Dam znać na 100% jak się to ma
[ Dodano: Pon Mar 03, 2008 16:56 ]
Dobra zamontowaliśmy to wszystko
Czyli to cudo+ przelot+ jakiś końcowy przelotowy
Można powiedzieć, że trochę inny dźwięk motoru jest, nam się podoba
I nie wiem czy to złudzenie/fantazja, że jest nowy gadżet w samochodzie ale auto wyraźniej ciągnie od ok 4,5 rpm
Acha dodam jeszcze to, że zamontowaliśmy Dedykowany dolot K&N+power rura+osłona termiczna(najpierw od rysy w kartonie i przymiarki, później zabawy z blachą)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mi chyba kat zapchal dzisiaj jak swojego r przegonilem na 2 do odcinki, na 3 do odcinki pod wzniesienie, to na koncu zaczeło walić zgniłymi jajami Tak wiec chyba tez mnie czeka te ustrojstwo
Byly jakies problemy przy montazu?? duzo rzeżbienia? czy P&P
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum