Muszę przede wszystkim na komputer podjechać żeby zobaczyć jakie błędy wychodzą... tak jak mówię ta pompka od paliwa już dawno dawała się we znaki a ostatnio coraz częściej;/ natomiast mój kolega mechanik powiedział, że tryb awaryjny nie włącza się od zepsutej pompki paliwa;/ co o tym sądzicie?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 13:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Widze ze to temat pasujacy do moich usterek.Mi tez sie nie wkreca samochod na obroty.komputer mi wskazuje ze jest cos na 4 cylindrze wydaje mi sie ze przewod.Moje pytanie jest takie gdzie jest przewod zasilajacy 4 cylinder??Cale reszta jest sprawdzona zastał tylko przewod.
Brak słów na jakość paliwa na polskich stacjach. Podobno krzepliwość to -13 stopni.... No i stąd wina. W filtrze paliwa wydzieliła się parafina, co za tym idzie mała dawka przechodziła do silnika no i było odcięcia przy 3 tyś. Dzisiaj nalałem do pełna paliwa, wlałem do tego 2 litry benzyny, żeby parafinę zlikwidować i podnieść krzepliwość paliwa. Do tego 2 dodatki do paliwa wspomagające, pochodził z godzinę i pojeździłem nim trochę i od razu obroty max wskakują.
Na komputerze byłem, nic nie wykazało, tak więc zostaje wymienic filtr paliwa no i zrób tak jak ja. Zatankuj do pełna, najlepiej verve bo podobno najlepsza, kup dodatki żeby paliwo nie marzło, wlej najlepiej 2-3 litry na PEŁEN ZBIORNIK benzyny, i niech samochód pochodzi trochę, pojeździj, żeby zlikwidować parafinę. Będziesz zadowolony. Powodzenia
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 15:44
Fitus napisał/a:
.Moje pytanie jest takie gdzie jest przewod zasilajacy 4 cylinder?
czwarty , to środkowy w głowicy od strony podszybia ( z tyłu silnika ), wpięty do ECM pin nr 1 ( zielono/żółty ).Dotyczy kV6.
Koledzy uzupełnicie dane o rodzaj silnika.
Brak słów na jakość paliwa na polskich stacjach. Podobno krzepliwość to -13 stopni.... No i stąd wina. W filtrze paliwa wydzieliła się parafina, co za tym idzie mała dawka przechodziła do silnika no i było odcięcia przy 3 tyś. Dzisiaj nalałem do pełna paliwa, wlałem do tego 2 litry benzyny, żeby parafinę zlikwidować i podnieść krzepliwość paliwa. Do tego 2 dodatki do paliwa wspomagające, pochodził z godzinę i pojeździłem nim trochę i od razu obroty max wskakują.
Na komputerze byłem, nic nie wykazało, tak więc zostaje wymienic filtr paliwa no i zrób tak jak ja. Zatankuj do pełna, najlepiej verve bo podobno najlepsza, kup dodatki żeby paliwo nie marzło, wlej najlepiej 2-3 litry na PEŁEN ZBIORNIK benzyny, i niech samochód pochodzi trochę, pojeździj, żeby zlikwidować parafinę. Będziesz zadowolony. Powodzenia
Zrobię tak jak napisałeś i mam nadzieję, że to pomoże bo już nie mam innego pomysłu. Jedyne co teraz pozostaje to problemy z zapaleniem silnika...
Miejmy nadzieje, że pomoże Tobie, bo powinno. Objawy miałem takie same, a komputer nic nie pomógł. Cała operacja trwała około 3 godzin, w sumie przejechałem około 40 km, i ze 2 godziny chodził silnik sobie. No ale jak chcesz szybko mieć to z głowy to po prostu dobrze rozgrzej silnik i jeździj na 2 biegu (gdzieś żeby duża dawka szła do silnika, Szybciej przeczyści się wtedy układ.
Jeszcze mam takie pytanie co to jest to ECM i czy te piny sa jakos ponumerowane??bo sakd mam wiedziec ktory to np.62 i z tego cylindra wychodza 3 przewodu i leca gdzies do kabony.Gdzie mam ich szukac bo nie chcem rozbierac polowy samochodu niepotrzebnie.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 18:44
Fitus napisał/a:
Jeszcze mam takie pytanie co to jest to ECM
ECM to jest sterownik silnika i znajduje się w grodzi między kabiną a komorą silnika , przed filtrem kabinowym. Trzeba ściągnąć osłony podszybia i dla wygody ramiona wycieraczek. Pinów jest 90, po 30 w rzędzię. Pierwszy w dolnym lewym rogu , 61 w górnym rzędzie jako pierwszy od lewej, następny 62 .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 18:45
se7en86 napisał/a:
Miejmy nadzieje, że pomoże Tobie, bo powinno. Objawy miałem takie same, a komputer nic nie pomógł. Cała operacja trwała około 3 godzin, w sumie przejechałem około 40 km, i ze 2 godziny chodził silnik sobie. No ale jak chcesz szybko mieć to z głowy to po prostu dobrze rozgrzej silnik i jeździj na 2 biegu (gdzieś żeby duża dawka szła do silnika, Szybciej przeczyści się wtedy układ.
A poruszałem w tym temacie wątek problemów z odpaleniem...masz na to jakąś radę?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 14:36
patrysgn napisał/a:
Macie jakąś radę na te problemy z odpalaniem?
Położyć szmatę na filtr i polewać gorącą wodą aż filtr zrobi się ciepły, albo ogrzewać suszarką do włosów. Dolanie depresatora do paliwa zapobiega wydzielaniu się parafiny, ale jak się wydzieli, to jej nie rozpuści.
[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 14:36 ]
Cytat:
A nie mogę tej parafiny wylać z filtra
parafina wydziela się na materiale filtracyjnym tworząc nieprzepuszczalną cienką warstwę.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 16:00
apples napisał/a:
Tyle że w CDT jest filtr podgrzewany, więc parafinę powinno rozpuścić.
Filtr jest podgrzewany czy paliwo w zbiorniku? A jeżeli paliwo mogłobyć jesienne a samochód stoi niestety całą noc na zewnątrz gdzie temperatury były w granicach - 18st to chyba podgrzewanie nie pomoże...
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 16:53
W zbiorniku nie ma podgrzewacza.
Paliwo chyba było lipne. Zatankowałem Dynamic (lepsze), ale na stacji na której chyba rzadko kto je kupuje bo gość zawsze na nie namawia. Zaleję teraz zwykłe, ale na stacji gdzie ruch jest spory.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum