Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wskazania wtrysków, przepływomierza, itp.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wskazania wtrysków, przepływomierza, itp.
Autor Wiadomość
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 14:39   

Cytat:
Świat musi się naszykować na wielkie odkrycie ;)
OO czyżby jakieś nowe odkrycie ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 14:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 14:39   

Niewątpliwie największym odkryciem na tym forum jest kolega maricin.misek :D
Więcej szczegółów w odpowiednim czasie.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:35   

Prorok Marek... i zbawiciel Misiek :D będzie armageddon na skalę światową
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:36   

Nie Misiek tylko Misek :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:40   

Ale już reszta o proroku i zbawicielu się, jak rozumiem, zgadza? :P
Czyżby nadchodziło dla R75 "siedem lat tłustych"? :-)
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:40   

najmocniej przepraszam, aczkolwiek podziwiam za dokonania :-)
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:42   

Dobra. Koniec spekulacji. Będzie czym, to się będzie chwalić.
Na razie proszę jeździć i tankować fury pod korek, żeby się pompy nie zacierały i wtryski syfem nie zapaskudziły ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 21:40   

Spoojnie, pzyjdzie czas na prezentacje dokonań, ale na wszystko trzeba czasu.
A tym czasem sluchajcie kolegi MaReK, i bawcie sie jazdą :)
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
cin1391 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 446
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 07:46   

MaReK napisał/a:
Dobra. Koniec spekulacji. Będzie czym, to się będzie chwalić.
Na razie proszę jeździć i tankować fury pod korek, żeby się pompy nie zacierały i wtryski syfem nie zapaskudziły ;)


Szczególnie, gdy zalanie tego kotła do pełna pochłania najniższą krajową :P
>joke<

Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku :(
_________________
Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 07:52   

cin1391 napisał/a:

Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku :(

Zachowaj. Niedługo może CI się przydać :)
Chyba, że ten Twój kabel to jakiś szmelc, to może faktycznie oddać ;)

O 9:20 będę w M1 ;) Może dojedziesz ;D ?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
cin1391 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 446
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 08:28   

MaReK napisał/a:
cin1391 napisał/a:

Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku :(

Zachowaj. Niedługo może CI się przydać :)
Chyba, że ten Twój kabel to jakiś szmelc, to może faktycznie oddać ;)

O 9:20 będę w M1 ;) Może dojedziesz ;D ?


Siedzę w pracy 8-16 :( Nie ma opcji.
W czwartek mogę podlecieć około 18:30 :P

Kabel mam jakiś z certyfikatem China Export xD
http://allegro.pl/kabel-b...5261937174.html
_________________
Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 10:34   

To możemy się wstępnie na ten czwartek umówić.
Powinienem dać radę o 18:30 tam dojechać o ile będę miał czym ;)

Kabel będę miał swój więc nie ma problemu.
Przypomnij mi tylko w czwartek o 16:00, że taka historia ma miejsce, albo że nie będziesz jednak z jakiegoś powodu mógł.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 21:07   

cin1391 napisał/a:
Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku :(

Na kablu od Inpy mozesz zrobic wszystko... mi udalo sie nawiązac połacznie z każdym modułem. Powiedz co chcesz konkretie , moze uda mi sie pomoc jesli chcesz np przestawic jedna funkcja w IKE czy LSM. Ale jeśłi chcesz np data live z DDE4 to musisz poczekac, ale powiem ze nie warto wyrzucac kabla. Ew powiedz jaki masz problem z kablem , moe uda nam sie rozwiązac problem wspolnymi silami
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
cin1391 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 446
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 22:05   

marcin.misek napisał/a:
cin1391 napisał/a:
Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku :(

Na kablu od Inpy mozesz zrobic wszystko... mi udalo sie nawiązac połacznie z każdym modułem. Powiedz co chcesz konkretie , moze uda mi sie pomoc jesli chcesz np przestawic jedna funkcja w IKE czy LSM. Ale jeśłi chcesz np data live z DDE4 to musisz poczekac, ale powiem ze nie warto wyrzucac kabla. Ew powiedz jaki masz problem z kablem , moe uda nam sie rozwiązac problem wspolnymi silami


Bledy skryptow. Nie moge wejsc w zadna opcje. Wybieram E46 i wyskakuje blad. W ogole nie moge sie polaczyc z samochodem.
Co prawda mam Win 7 Ultimate 64-bit, ale robie wszystko w trybie zgodnosci z XP SP3
_________________
Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 22:24   

Ogarniemy w czwartek wieczorem. Weź naładowanego laptopa i kabel.
marcin.misek nie trać czasu i energii na głupoty - masz co robić :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 22, 2015 01:49   

cin1391 jaką masz wersję Inpy? Na nowszej jak 4 są takie problemy.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
cin1391 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 446
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 13:29   

prebenny napisał/a:
cin1391 jaką masz wersję Inpy? Na nowszej jak 4 są takie problemy.


Wczoraj spotkałem się z MaReK i podiagnozowaliśmy trochę. Wyszło, że przepływka działa, ale wywala błąd, a wtrysk Nr 3 ma słabe parametry [około -1,6] oraz wtrysk Nr 2 też nie wygląda najlepiej [od -0,5 do -1,0]. Strasznie skakały wskazania.

Marek również pogrzebał w mojej INPIE i okazało się, że po prostu ze względu na system operacyjny nie chce hulać. Wygrzebię swojego starego netbooka, postawię na nim XP i będzie gitarra.

Wracając do wtrysków i przepływki - od której strony winno liczyć się te wtryski?
Czy przepływka generująca błąd, ale wskazująca wartości jest uszkodzona, czy nie? Jakaś opcja diagnostyki? Po zdjęciu kostki nie odczułem różnicy w jeździe.
_________________
Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 14:34   

marcin.misek, nie wiem jak cin1391, ale ja chętnie z Twojej porady skorzystam! :-)

Próbuję dobrać się do LCM i ustalić, czy mamy możliwość w R75 włączyć tzw. komfortblinker lub tippblinken, czyli potrójne mrugnięcie kierunkiem przy lekkim przechyleniu manetki zamiast pojedynczego.

Na razie wiem tylko, że w BMW E46 w ichnim LSZ od CI36 coś takiego było, choć trzeba NCS Expertem się do tego dobrać (CYCL_TI_BLK).

Nie ogarniam (jeszcze) do końca NCS-a, a nie chciałbym sobie nic uwalić grzebiąc na oślep. Masz możliwość sprawdzenia tego lub udzielenia jakichś wskazówek "początkującemu"? :-)
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 17:11   

cin1391, wtryski liczysz od strony rozrządu
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 08:03   

wellman napisał/a:
Próbuję dobrać się do LCM i ustalić, czy mamy możliwość w R75 włączyć tzw. komfortblinker lub tippblinken, czyli potrójne mrugnięcie kierunkiem przy lekkim przechyleniu manetki zamiast pojedynczego.

Specjalistą od LSM'a nie jestem, ale wydaje mi się, że przy naszej manetce i wersji LSM'a nie uda Cie się włączyć tych rzeczy. Możesz pokusić się o wymianę LSM'a do wersji z poliftowego E46, ale dalej nie wiem czy to Ci się powiedzie. Pytaj w temacie o światłach dziennych DRL - tam HarryVip ma wiele do napisania.

wellman napisał/a:
Na razie wiem tylko, że w BMW E46 w ichnim LSZ od CI36 coś takiego było, choć trzeba NCS Expertem się do tego dobrać (CYCL_TI_BLK).

Lub BMW Scannerem.

wellman napisał/a:
Nie ogarniam (jeszcze) do końca NCS-a, a nie chciałbym sobie nic uwalić grzebiąc na oślep. Masz możliwość sprawdzenia tego lub udzielenia jakichś wskazówek "początkującemu"? :-)

Ja Ci udzielę ;) Bawiłeś się kiedyś NCSem np. w jakimś BMW? Znasz zasadę jego działania?
Zwykłego R75 nie ożenisz z nim. Musisz sprowokować NCS'a aby zobaczył w Twoim R75 BMW E46 :) Potem do modułu się dostaniesz. Ale jeśli odczytasz nettodaten i zmienisz parę wpisów (np. aktywacja świateł dziennych) to po zapisaniu parę rzeczy Ci zniknie. I już ich tak łatwo sobie nie przywrócisz. Zdecydowanie lepszy do tego będzie BMWScanner. On potrafi zrobić kopię Twojego modułu (pamięci eeprom). Jak coś skopiesz, to zawsze powrócisz do oryginału. Jak zwalisz sobie moduł (uśmiercisz go), to także możesz łatwo przepisać dane ze swojego "starego", do nowego LSM'a.

NCS też daje możliwość zapisania całej pamięci w systemie binarnym, ale to też gimnastyka.

Co do wtryskiwaczy, dawidd robiłeś testy kiedyś odpinając po jednym wtrysku i sprawdzając, który przestaje działać na INPA? Ja tak robiłem i wyszło mi, że to 1 2 3 4 (licząc od strony pasażera do kierowcy w LHD :) ) Jednak jest kilka osób, które twierdzą inaczej. Każda z nich ma inną teorię ;) Jedni twierdzą, że INPA pokazuje 1 4 2 3 inni że 1 3 4 2, a jeszcze inni 1 2 4 3.

Cin nie wiem co chodzi z Twoją przepływką. Teoretycznie wartości są okej i poprawnie zmieniają się po naciśnięciu pedału gazu. On jakby miał problem z identyfikacją jej tuż po przekręceniu stacyjki. Na razie bym się tym nie przejmował. Zaopatrz się w używany wtryskiwacz, uruchom wentylator i może wymień te klemy, żebyś nie musiał jakiś blaszek podkładać ;D No i koniecznie po wszystkim umyj komorę silnika :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Złe wskazania prędkościomierza
marcin_i_alunia Rover serii 75, MG ZT 24 Wto Sty 08, 2008 14:28
MaReK
Brak nowych postów [R75] Prośba o wyjaśnienie kwestii przepływomierza w benz.
VimRR Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Maj 31, 2012 06:49
HarryVip
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75]wskazania temperatury na zewnątrz
WitekWawa Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Gru 17, 2012 20:51
apples
Brak nowych postów [R75] Dziwne wskazania temperatury
DementorIRL Rover serii 75, MG ZT 36 Sro Cze 27, 2012 11:16
joannak25
Brak nowych postów [r75] wskazania temperatury na komputerze - prawidłowe ?
Legwan1989 Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Paź 12, 2013 10:50
columbo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink