podejść podejdą jednak wymagają drobnej pracy tzn. będziesz musiał lekko podpiłować wewnętrzną stronę jarzma o jakieś 1-2mm bo tarcza wchodzi na styk i może się minimalnie opierać wiec zaleca się lekko ja zeszlifować diaksem
PS przy zacisku z 620Ti jest trochę większy klocek niż w MG wiec zaciski mimo niewielkie przeróbki jest teoretycznie lepszy
sprawdzilem ze te zaciski potzrebuja inen klocki niz np w zs180, zr 160... a wyboru nie ma wielkeigo w tych klocach, do MG sie znajdzie wiecej ciekawych porpozycji...
wiec to niby tarcza ta sama , , ale poprzez zastosowane zaciski inne klocki podchodza O_o
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witka!
czy ktoś może zmierzyć, ile ma średnicy zacisk z ZR160/ZS180 razem z tarczą? chodzi mi, czy wejdą na ori felgi od Rovera coupe
zaciski znalazłem po 150zł/sztuka, teraz szukam klocków i tarcz....czy TRW będzie dobrym wyborem?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Srednica zacisku to okolo 320mm, u mnie jezdzily felgi z opla 6JX15H2 ET 49 o wewnetrznej srednicy 330mm. Nic nie obcieralo, ale bylo na styk (ciezarek naklejony od srodka dotykal do zacisku ale tylko przez kilka sekund). Jesli oryginalne maja mniej to juz nie jest dobrze.
Fotke felgi moge wrzucic pozniej
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
teraz szukam klocków i tarcz....czy TRW będzie dobrym wyborem?
Mam klocki TRW przód i tył - jest naprawdę bardzo dobrze. Co do tarcz nie mogę się wypowiadać choć Tata ma u siebie i sobie chwali (nie biją). Przy okazji, też czeka mnie niedługo (po zimie) wymiana tarcz i klocków - w katalogu TRW do ZR 160 jest opisana tarcza 260 co jest bzdurą. Klocki z kolei jak zamowiłem przyszły dobre (pod 282). Wie ktoś może jak to jest z przednimi tarczami TRW 282?
Witam wszystkich,
Na Wasze forum zaciągnąłem się w celu zdobycia informacji o tarczach 282 4x100 z MG ZR160 ZS180.
Czytałem ten temat kilka razy. Ostatecznie kilka osób pisało tutaj o tarczach 262, a niektórzy o 282. Trochę można było sie pogubić. Bynajmniej po zapoznaniu się z ofertą można coś tam znaleść z 282:
EBC ( gładka, TG, Ultimax )
Delphi ( gładka juz ponoć nie do dostania, ale z tego co tu przeczytałem, nikt za nią nie zapłacze, Lockheed - nacinana, chyba nikt z Was na niej nie jeździł ? )
Tarox 600/sztukę ( wszystko może się róźnie sprawować, ja słyszałem, że w innych, mocnych autach firma ta wcale nie jest taka dobra, a przy tej cenie to masakra. )
Tutaj dwie tarcze:
Tomateam 1 < - to jest ta, że niby z aso MG = xpower?
Tomateam 2 <- NATIONAL PERFORMANCE, czyli nawiercana i nacinany zamiennik. Kolega Tomi z tego, co zrozumiałem, kupił te tarcze do siebie w tym rozmiarze. Minął ponad miesiąc, wrażeń nie opisał
I w zasadzie w 282mm to wszystko, co ja znalazłem. Ktoś coś dopisze do tarcz 282 w jakiejś ludzkiej cenie?
Tarcze 262mm 4x100 to tarcze z Civic'a tak na prawdę i idzie spokojnie znaleść coś dobrego. Z tego co się orientuję, Brembo ORO jest potwornie polecana w tym rozmiarze, ale jest też bardzo droga. Trzeba do niej mieć mocnego klocka. W sensie Ferodo ds performance, etc.
Brembo Max ponoć zjada klocki w oczach i ponoć gorsze to od ORO. Można to za to dostać w przystępnej cenie. W sumie dziwne, żeby było odwrotnie.
Jak ktoś tępi auto, to 262 EBC pognie spokojnie, w lżejszych Civic'ach się udaje, to i tutaj spokojnie każdy tego dokona.
A co do TRW, bo tak to pisaliście mieszanie, ale po katalogu widać, że robią tylko 262mm. Bo zarówno do wersji ZR160 i ZS180 pokazują tarcze 262mm i mają taki sam nr katalogowy, jak tarcze do wersji 120 i 2.0 Diesel. Z klockami jest ta sama historia.
A kolega Marcinmarcin pisze:
Cytat:
Przy okazji, też czeka mnie niedługo (po zimie) wymiana tarcz i klocków - w katalogu TRW do ZR 160 jest opisana tarcza 260 co jest bzdurą. Klocki z kolei jak zamowiłem przyszły dobre (pod 282). Wie ktoś może jak to jest z przednimi tarczami TRW 282?
Czyli rozumiem, że zamówiłeś klocki pod 282mm i taki tez dostałeś. Ale jaki nr klocka im podaleś? Bo GDB 496, co jest w katalogu opisuje klocek pod 262.
I tak w sumie interesuje mnie, czy coś w 282 poza gładką brembo i xpower się dostanie? Czy ta xpower jest lepsza od tej gładkiej ebc czy jakościowo podobnie wam się sprawuje, cena prawie dwa razy wyższa.
A firma National jest mi calkowicie nieznana, skąd się wzieła, jest pewna czy jak? Bo tak naprawdę to nie słyszałem jeszcze ani jednej opinni w internecie od osoby, ktora ostro jeździ, żeby nawiercane/nacinane tarcze za tą cenę się nie pogieły, nie zwichrowały przy mocnym traktowaniu. A do tego takie tarcze inaczej traktują klocek. Tomi, jak tam testy?
Czyli rozumiem, że zamówiłeś klocki pod 282mm i taki tez dostałeś. Ale jaki nr klocka im podaleś? Bo GDB 496, co jest w katalogu opisuje klocek pod 262.
Spytaj Tomi'ego, jeżeli to są tarcze co szły na pierwszy montaż - to lepsze trudno będzie znaleźć - przejechane mam prawie 72k, czasem świeciły na fioletowo, kwalifikują się już niedługo do zmiany, ale nawet najmniejszego bicia na nich nie ma...
Może TRW katalog zmieniło czy coś. Ten Twój link w ogóle nie działa. Sprawdzałem go na wszelakie sposoby. Jak wchodze przez stronę www.trw-eos.com i wyszukuję aut, czy to ZS180 czy ZR160 pokazuje tylko GDB496 ( klocek pod 262 ) i tarcza DF3021 ( też pod 262 ).
Jak ręcznie wbiję GDB3186, to znajduje ten klocek, ale żadnych informacji, do jakiej tarczy to nie ma, więc znajdz tu teraz tarczę do tego.
Ja znalazłem jeszcze takie nr tarcz 282mm:
Delphi BG3970 ( to pewnie ta gładka )
ATE 24.0125-0161.1
Bosch 0986479476
Mintex MDC1501
Ale jak o jakąkolwiek w sklepie zapytałem, żadnej nie mieli.
A tak w ogóle, ktoś z kolegów miał tarczę EBC gładką 282mm i miał z nią problemy?
Bo jak tak dalej pójdzie, to gladka ebc albo oem zostanie.
Może TRW katalog zmieniło czy coś. Ten Twój link w ogóle nie działa. Sprawdzałem go na wszelakie sposoby. Jak wchodze przez stronę www.trw-eos.com i wyszukuję aut, czy to ZS180 czy ZR160 pokazuje tylko GDB496 ( klocek pod 262 ) i tarcza DF3021 ( też pod 262 ).
Jak ręcznie wbiję GDB3186, to znajduje ten klocek, ale żadnych informacji, do jakiej tarczy to nie ma, więc znajdz tu teraz tarczę do tego.
nie wiem jak klocki ale tarcze dzisiaj dokładnie zweryfikowałem i dupa sprzedawca się pomylił nie ma 282mm są tylko 262mm które blednie są podpięte wiec TRW na przód odpada jest tylko dostępny tył kolo 125pln/szt
jarek_135 napisał/a:
Ja znalazłem jeszcze takie nr tarcz 282mm:
Delphi BG3970 ( to pewnie ta gładka )
ATE 24.0125-0161.1
Bosch 0986479476
Mintex MDC1501
Delphi odpada z racji słabej jakości...
ATE podobno już nie produkuje tej tarczy...
Bosch pytałem w 2 hurtowniach już nie maja raczej mieć nie będą...
Mintex hmm są za 185pl/szt ale jutro jeszcze raz sprawdzę żeby się nie okazało ze to jakaś pomyłka...
jarek_135 napisał/a:
Ale jak o jakąkolwiek w sklepie zapytałem, żadnej nie mieli.
standard
jarek_135 napisał/a:
A tak w ogóle, ktoś z kolegów miał tarczę EBC gładką 282mm i miał z nią problemy?
Bo jak tak dalej pójdzie, to gladka ebc albo oem zostanie.
EBC gładkie są na poziomie DElphi jak jej za bardzo nie skatujesz to daje rade...
Ps odnośnie Nationala mam obecnie sprzęgło tej firmy już dobry rok na nim śmigam a samochód ma trochę ponad serie i daje rade jak by tarcze były takiej samej jakości to godne polecenia
właśnie a czy pierwszy montaż w MG to nie przypadkiem QH Quinton Hazel ? ta firma do nie dawna wsadzała swoje produkty do większości samochodów w UK maja oczywiście tarcze do MG w swojej ofercie jutro sprawdzę ceny.
_________________ Tomcata na części info na PW
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 13:21
dobryziom napisał/a:
jak tam Tomi tarcze już założone klocek wybrany? może jakieś foto
Tak. Będzie Mintex... również w sklepie. Klocki na przód ok 100 komplet, na tył ok 70 komplet.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 13:14 ]
jarek_135 napisał/a:
A firma National jest mi calkowicie nieznana, skąd się wzieła, jest pewna czy jak? Bo tak naprawdę to nie słyszałem jeszcze ani jednej opinni w internecie od osoby, ktora ostro jeździ, żeby nawiercane/nacinane tarcze za tą cenę się nie pogieły, nie zwichrowały przy mocnym traktowaniu. A do tego takie tarcze inaczej traktują klocek. Tomi, jak tam testy?
Jeszcze nie zamontowałem, pewnie w sobotę to zrobię. Składam tarcze z klockami MINTEX.
W kwestii jakości, to National to firma, która zajmuje się produkcją (!! TYLKO ) tarcz hamulcowych i sprzęgieł. Jeśli tarcze będą podobne jakościowo do sprzęgieł, to będę szczerze zachwycony.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 13:21 ]
dobryziom napisał/a:
właśnie a czy pierwszy montaż w MG to nie przypadkiem QH Quinton Hazel ? ta firma do nie dawna wsadzała swoje produkty do większości samochodów w UK maja oczywiście tarcze do MG w swojej ofercie jutro sprawdzę ceny.
QH jest pakowaczem, a producentem tego w oryginale był raczej TRW (również pod poprzednią nazwą LUCAS ), podobniej jak sporej części zawieszeniówki.
Jak miałem u siebie tarcze QH wychodziły po ok 100zł./szt. ZTCP jeździ na nich m.in. Kurczak
A tak swoją drogą, rozstaję się chyba z ATE na korzyść TRW... z pewnością nie gorszy jakościowo od ATE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum