Forum Klubu ROVERki.pl :: Hamulce MG ZR ZS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce MG ZR ZS
Autor Wiadomość
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Paź 21, 2009 11:37   

dobryziom napisał/a:
znalezione dzisiaj na allegro:

http://allegro.pl/item789...rsja_sport.html


No niezle, szkoda ze nie bylo tego jak ja kupowalem firanki ;)
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 21, 2009 11:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 21, 2009 12:03   

ja tam nie wiem tak tylko wkleiłem może kogoś zainteresuje może ktoś przetestuje bo do zwykłych delphi to nie mam zaufania :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Pią Paź 23, 2009 11:24   

nom, ciekawostka. co to za produkcja?

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 11:24 ]
już znalazłem. rodzima produkcja z ostrowa
http://www.zameto.pl/
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 13:00   

potrzebuje potwierdzenia informacji , ze

jarzma i zaciski ale od R620 Ti pod tarcze 282 mm podejda do ZR-a mojego.

tzn na zasadzie wymiana jarzm, tarcz, klockow. bez rzezb dodatkowych :D

z gory dziekuje za informacje ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 13:09   

podejść podejdą jednak wymagają drobnej pracy tzn. będziesz musiał lekko podpiłować wewnętrzną stronę jarzma o jakieś 1-2mm bo tarcza wchodzi na styk i może się minimalnie opierać wiec zaleca się lekko ja zeszlifować diaksem :)

PS przy zacisku z 620Ti jest trochę większy klocek niż w MG wiec zaciski mimo niewielkie przeróbki jest teoretycznie lepszy :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 13:22   

sprawdzilem ze te zaciski potzrebuja inen klocki niz np w zs180, zr 160... a wyboru nie ma wielkeigo w tych klocach, do MG sie znajdzie wiecej ciekawych porpozycji...

wiec to niby tarcza ta sama , , ale poprzez zastosowane zaciski inne klocki podchodza O_o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 03, 2009 10:49   

jak tam Tomi tarcze już założone klocek wybrany? może jakieś foto :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 05, 2009 11:26   

Witka!
czy ktoś może zmierzyć, ile ma średnicy zacisk z ZR160/ZS180 razem z tarczą? chodzi mi, czy wejdą na ori felgi od Rovera coupe ;)
zaciski znalazłem po 150zł/sztuka, teraz szukam klocków i tarcz....czy TRW będzie dobrym wyborem?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Lis 05, 2009 14:42   

Srednica zacisku to okolo 320mm, u mnie jezdzily felgi z opla 6JX15H2 ET 49 o wewnetrznej srednicy 330mm. Nic nie obcieralo, ale bylo na styk (ciezarek naklejony od srodka dotykal do zacisku :razz: ale tylko przez kilka sekund). Jesli oryginalne maja mniej to juz nie jest dobrze.
Fotke felgi moge wrzucic pozniej
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 22:14   

Markzo napisał/a:
teraz szukam klocków i tarcz....czy TRW będzie dobrym wyborem?

Mam klocki TRW przód i tył - jest naprawdę bardzo dobrze. Co do tarcz nie mogę się wypowiadać choć Tata ma u siebie i sobie chwali (nie biją). Przy okazji, też czeka mnie niedługo (po zimie) wymiana tarcz i klocków - w katalogu TRW do ZR 160 jest opisana tarcza 260 co jest bzdurą. Klocki z kolei jak zamowiłem przyszły dobre (pod 282). Wie ktoś może jak to jest z przednimi tarczami TRW 282?
 
 
jarek_135 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Nie Lis 29, 2009 20:00   

Witam wszystkich,
Na Wasze forum zaciągnąłem się w celu zdobycia informacji o tarczach 282 4x100 z MG ZR160 ZS180.
Czytałem ten temat kilka razy. Ostatecznie kilka osób pisało tutaj o tarczach 262, a niektórzy o 282. Trochę można było sie pogubić. Bynajmniej po zapoznaniu się z ofertą można coś tam znaleść z 282:

EBC ( gładka, TG, Ultimax )
Delphi ( gładka juz ponoć nie do dostania, ale z tego co tu przeczytałem, nikt za nią nie zapłacze, Lockheed - nacinana, chyba nikt z Was na niej nie jeździł ? )
Tarox 600/sztukę ( wszystko może się róźnie sprawować, ja słyszałem, że w innych, mocnych autach firma ta wcale nie jest taka dobra, a przy tej cenie to masakra. )
Tutaj dwie tarcze:
Tomateam 1 < - to jest ta, że niby z aso MG = xpower?
Tomateam 2 <- NATIONAL PERFORMANCE, czyli nawiercana i nacinany zamiennik. Kolega Tomi z tego, co zrozumiałem, kupił te tarcze do siebie w tym rozmiarze. Minął ponad miesiąc, wrażeń nie opisał :?:

I w zasadzie w 282mm to wszystko, co ja znalazłem. Ktoś coś dopisze do tarcz 282 w jakiejś ludzkiej cenie?

Tarcze 262mm 4x100 to tarcze z Civic'a tak na prawdę i idzie spokojnie znaleść coś dobrego. Z tego co się orientuję, Brembo ORO jest potwornie polecana w tym rozmiarze, ale jest też bardzo droga. Trzeba do niej mieć mocnego klocka. W sensie Ferodo ds performance, etc.

Brembo Max ponoć zjada klocki w oczach i ponoć gorsze to od ORO. Można to za to dostać w przystępnej cenie. W sumie dziwne, żeby było odwrotnie.

Jak ktoś tępi auto, to 262 EBC pognie spokojnie, w lżejszych Civic'ach się udaje, to i tutaj spokojnie każdy tego dokona.

A co do TRW, bo tak to pisaliście mieszanie, ale po katalogu widać, że robią tylko 262mm. Bo zarówno do wersji ZR160 i ZS180 pokazują tarcze 262mm i mają taki sam nr katalogowy, jak tarcze do wersji 120 i 2.0 Diesel. Z klockami jest ta sama historia.

A kolega Marcinmarcin pisze:
Cytat:
Przy okazji, też czeka mnie niedługo (po zimie) wymiana tarcz i klocków - w katalogu TRW do ZR 160 jest opisana tarcza 260 co jest bzdurą. Klocki z kolei jak zamowiłem przyszły dobre (pod 282). Wie ktoś może jak to jest z przednimi tarczami TRW 282?

Czyli rozumiem, że zamówiłeś klocki pod 282mm i taki tez dostałeś. Ale jaki nr klocka im podaleś? Bo GDB 496, co jest w katalogu opisuje klocek pod 262.

I tak w sumie interesuje mnie, czy coś w 282 poza gładką brembo i xpower się dostanie? Czy ta xpower jest lepsza od tej gładkiej ebc czy jakościowo podobnie wam się sprawuje, cena prawie dwa razy wyższa.
A firma National jest mi calkowicie nieznana, skąd się wzieła, jest pewna czy jak? Bo tak naprawdę to nie słyszałem jeszcze ani jednej opinni w internecie od osoby, ktora ostro jeździ, żeby nawiercane/nacinane tarcze za tą cenę się nie pogieły, nie zwichrowały przy mocnym traktowaniu. A do tego takie tarcze inaczej traktują klocek. Tomi, jak tam testy?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lis 29, 2009 21:53   

jarek_135 napisał/a:
Czyli rozumiem, że zamówiłeś klocki pod 282mm i taki tez dostałeś. Ale jaki nr klocka im podaleś? Bo GDB 496, co jest w katalogu opisuje klocek pod 262.
Mi z katalogu wyszły GDB3186 i były OK :) http://outcat-cs1.tecdoc....ndexFramesetJsp

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 21:53 ]
jarek_135 napisał/a:
Czy ta xpower jest lepsza od tej gładkiej ebc
Spytaj Tomi'ego, jeżeli to są tarcze co szły na pierwszy montaż - to lepsze trudno będzie znaleźć - przejechane mam prawie 72k, czasem świeciły na fioletowo, kwalifikują się już niedługo do zmiany, ale nawet najmniejszego bicia na nich nie ma...
 
 
jarek_135 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 11:39   

Może TRW katalog zmieniło czy coś. Ten Twój link w ogóle nie działa. Sprawdzałem go na wszelakie sposoby. Jak wchodze przez stronę www.trw-eos.com i wyszukuję aut, czy to ZS180 czy ZR160 pokazuje tylko GDB496 ( klocek pod 262 ) i tarcza DF3021 ( też pod 262 ).

Jak ręcznie wbiję GDB3186, to znajduje ten klocek, ale żadnych informacji, do jakiej tarczy to nie ma, więc znajdz tu teraz tarczę do tego. :???:

Ja znalazłem jeszcze takie nr tarcz 282mm:
Delphi BG3970 ( to pewnie ta gładka )
ATE 24.0125-0161.1
Bosch 0986479476
Mintex MDC1501

Ale jak o jakąkolwiek w sklepie zapytałem, żadnej nie mieli.

A tak w ogóle, ktoś z kolegów miał tarczę EBC gładką 282mm i miał z nią problemy?
Bo jak tak dalej pójdzie, to gladka ebc albo oem zostanie.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 22:59   

jarek_135 napisał/a:
Może TRW katalog zmieniło czy coś. Ten Twój link w ogóle nie działa. Sprawdzałem go na wszelakie sposoby. Jak wchodze przez stronę www.trw-eos.com i wyszukuję aut, czy to ZS180 czy ZR160 pokazuje tylko GDB496 ( klocek pod 262 ) i tarcza DF3021 ( też pod 262 ).

Jak ręcznie wbiję GDB3186, to znajduje ten klocek, ale żadnych informacji, do jakiej tarczy to nie ma, więc znajdz tu teraz tarczę do tego. :???:


nie wiem jak klocki ale tarcze dzisiaj dokładnie zweryfikowałem i dupa sprzedawca się pomylił nie ma 282mm są tylko 262mm które blednie są podpięte wiec TRW na przód odpada jest tylko dostępny tył kolo 125pln/szt

jarek_135 napisał/a:

Ja znalazłem jeszcze takie nr tarcz 282mm:
Delphi BG3970 ( to pewnie ta gładka )
ATE 24.0125-0161.1
Bosch 0986479476
Mintex MDC1501


Delphi odpada z racji słabej jakości...
ATE podobno już nie produkuje tej tarczy...
Bosch pytałem w 2 hurtowniach już nie maja raczej mieć nie będą...
Mintex hmm są za 185pl/szt ale jutro jeszcze raz sprawdzę żeby się nie okazało ze to jakaś pomyłka...

jarek_135 napisał/a:

Ale jak o jakąkolwiek w sklepie zapytałem, żadnej nie mieli.


standard :)

jarek_135 napisał/a:

A tak w ogóle, ktoś z kolegów miał tarczę EBC gładką 282mm i miał z nią problemy?
Bo jak tak dalej pójdzie, to gladka ebc albo oem zostanie.


EBC gładkie są na poziomie DElphi jak jej za bardzo nie skatujesz to daje rade...

Ps odnośnie Nationala mam obecnie sprzęgło tej firmy już dobry rok na nim śmigam a samochód ma trochę ponad serie i daje rade jak by tarcze były takiej samej jakości to godne polecenia :)

właśnie a czy pierwszy montaż w MG to nie przypadkiem QH Quinton Hazel ? ta firma do nie dawna wsadzała swoje produkty do większości samochodów w UK maja oczywiście tarcze do MG w swojej ofercie jutro sprawdzę ceny.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Gru 11, 2009 13:21   

dobryziom napisał/a:
jak tam Tomi tarcze już założone klocek wybrany? może jakieś foto :)


Tak. Będzie Mintex... również w sklepie. Klocki na przód ok 100 komplet, na tył ok 70 komplet.

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 13:14 ]
jarek_135 napisał/a:

A firma National jest mi calkowicie nieznana, skąd się wzieła, jest pewna czy jak? Bo tak naprawdę to nie słyszałem jeszcze ani jednej opinni w internecie od osoby, ktora ostro jeździ, żeby nawiercane/nacinane tarcze za tą cenę się nie pogieły, nie zwichrowały przy mocnym traktowaniu. A do tego takie tarcze inaczej traktują klocek. Tomi, jak tam testy?

Jeszcze nie zamontowałem, pewnie w sobotę to zrobię. Składam tarcze z klockami MINTEX.

W kwestii jakości, to National to firma, która zajmuje się produkcją (!! TYLKO !! ) tarcz hamulcowych i sprzęgieł. Jeśli tarcze będą podobne jakościowo do sprzęgieł, to będę szczerze zachwycony.

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 13:21 ]
dobryziom napisał/a:

właśnie a czy pierwszy montaż w MG to nie przypadkiem QH Quinton Hazel ? ta firma do nie dawna wsadzała swoje produkty do większości samochodów w UK maja oczywiście tarcze do MG w swojej ofercie jutro sprawdzę ceny.


QH jest pakowaczem, a producentem tego w oryginale był raczej TRW (również pod poprzednią nazwą LUCAS :) ), podobniej jak sporej części zawieszeniówki.

Jak miałem u siebie tarcze QH wychodziły po ok 100zł./szt. ZTCP jeździ na nich m.in. Kurczak

A tak swoją drogą, rozstaję się chyba z ATE na korzyść TRW... z pewnością nie gorszy jakościowo od ATE :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 13:29   

Tomi napisał/a:
Tak. Będzie Mintex... również w sklepie

do R200 wentylowanych 262mm też ?? Jak tak, to rezerwuję komplet na przód ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Gru 11, 2009 13:50   

Od przyszłego tygodnia będzie aktulizacja sklepu. Zamiast ATE pojawi się TRW, Mintex i pozostanie RoadHouse.

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 13:50 ]
Brt napisał/a:
Tomi napisał/a:
Tak. Będzie Mintex... również w sklepie

do R200 wentylowanych 262mm też ?? Jak tak, to rezerwuję komplet na przód ;)


Dostaniesz je w poniedziałek :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 13:56   

:) to bedzie monster niedługo :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 02, 2010 12:10   

tak dla ciekawosci jesli ktos naprawde chce wyczynowe hamulce w aucie
http://cgi.ebay.co.uk/MG-...=item4a9d6af26d
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Sty 02, 2010 13:47   

Niezle niezle, mozna by zalicytowac :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 Hamulce]
Hamulce MG ZR 2.0
Szymonek Tuning mechaniczny 1 Sob Mar 06, 2010 12:51
maniaq
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq
Brak nowych postów [R25] Hamulce - co polecacie?
Marcinus Tuning mechaniczny 25 Czw Maj 13, 2010 23:12
Marcinus
Brak nowych postów [R25 2.0 idt] hamulce 300mm? mozliwe?
Julek Tuning mechaniczny 73 Wto Mar 11, 2014 20:01
Julek
Brak nowych postów [R200 SDI 99r] Nowe hamulce
Botanix Tuning mechaniczny 22 Pon Cze 15, 2009 15:46
ceremony



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink