Wysłany: Sob Lut 26, 2011 20:07 [R216] Czasami z pilota nie da się zamknąć i odblokować immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam
Czytałem na forum, ale każdy opisuje przypadek, że nie da się w ogóle odblokować immo, lub całkowicie nie działa centralny.
U mnie znowu wygląda to tak, że wszystko zależy, jak się zachce temu rover'kowi.
Czasami chodzi centralny i immo z pilota normalnie.
Ale niekiedy, nie chce zaskoczyć i nie da się odblokować immo, i siedzę w samochodzie kontrolka miga, brzęczyk piszczy, a ja naciskam aż do skutku, aż w końcu zaskoczy.
Mam też problemy z zamykaniem auta z pilota.
Dodam, że bateria nowa, jakieś dobrej firmy. Akku odłączałem, ładowałem nic nie pomaga. Pilot sprawny, bo ostatnio też ori nową obudowę kupiłem i nowe przyciski wlutowałem, wtedy jeszcze wszystko działało po tym zabiegu.
Rozwiązywanie problemu (czytaj niżej).
Ostatnio zmieniony przez fucker Czw Mar 03, 2011 17:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 20:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 20:25
Skoro wiązka ok, to jeszcze posprawdzaj i popraw masę do karoserii. Jeżeli to nie pomoże, to zanieś pilota do elektronika, może masz zimne luty- poprawi i wtedy spróbuj.
mam dokładnie ten sam problem, immo odblokowuje sie kiedy ma na to ochote. Do tego pilot dziala raz z daleka, a raz z bardzo bliska. Bylem u jakiegos magika, polecil mi wyciecie immobilizera, za co chce 500 zl... a mnie krew zalewa, jak stoje na parkingu i klikam pilotem po 100 razy...
W skrócie. Bateria była nowa "wymieniana u zegarmistrza", ale problemy z immo miałem dalej. Byłem u kolegi bo chciałem wymienić przyciski, on doradził mi żeby najpierw pomierzyć wszystko. Sprawdził baterię i miała tylko, 2,9V. Podłączyliśmy pilota pod zewnętrzne zasilanie które wskazuje pobór prądu. I sprawdzaliśmy przyciski. Każdy działał prawidłowo, podbór o ile dobrze pamiętam 0,05V . Sprawdzał też, czy pilot bierze w stanie spoczynku prąd, ale było 0,0V. Włożyliśmy nową baterię która wskazywała 3,2V. Twierdził, że nie ma takiej bateri co by miała równo 3,5V. Pojechałem do domu i pilot już w ogóle nie chciał zaskoczyć. Próbowałem z 2 godz. zsynchronizować pilota, ale nic z tego. Kopałem w moich starych gratach i znalazłem stary zużyty pilot. Był wykończony, przyciski ledwo co działały, był zalany. Ale włożyłem nową baterię i immo za pierwszym razem odblokowany. Uważam, że czasami nie zaskakujący pilot to wina tylko i wyłącznie pilota. Na dniach będę dociekał, czemu ten stary pilot nie działa. Zimnych lutów raczej nie ma. Szukajcie najpierw przyczyny w pilocie, jak raz działa, a raz nie.
Walczylem z tym dluuugo i na wszyskie sposoby rozwiazanie bylo banalne. Jak rozbierzecie pilot jest tam taki tranzystor czy cos (nie znam sie na tym) wiem ze to jest ssrebrne w ksztalcie kondensatora tyle ze mniejsze i ma 3 nozki od spodu. i wystarczy poprawic luty na tych 3 nozkach nawet rozgrzanym srubokretem lub nozem jak ktos nie ma lutownicy i gwarantyje przynajmniej rok bezawaryjnego dzialania
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 17:49
Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj. Czy jeśli podłącze roverka pod T4 to mogę usunąć immo, nie chciałbym jakiegoś druciarstwa u jakiegoś mechanika, elektronika w szopie. Tylko profesjonalnie.
ROVER_200 [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 14:08
Witam jestem nowy , mam pytanie jak sparować i czy da sie pilot o tych samych oznaczeniach do rovera 200 si bo jeden zgubiłem a kupiłem używke i wogóle nie reaguja na sparowanie z centralką , czy musze miec program do kodowania pilota jeżeli pilot jest z innego rovera 200 si ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum