Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Maksymalne obroty silnika, turbina
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Maksymalne obroty silnika, turbina

MAX obroty w R75 diesel
4,0-4,5tys/obr
33%
 33%  [ 9 ]
4,5-5,0tys/obr
44%
 44%  [ 12 ]
5,0-5,5tys/obr
14%
 14%  [ 4 ]
5,5-6,0tys/obr
7%
 7%  [ 2 ]
Głosowań: 27
Wszystkich Głosów: 27

Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 22:55   

kris-tofer, no tak, czujnik ciśnienia też się do dynamiki przyczynia.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 08, 2011 22:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 09, 2011 09:42   

czy ja napisałem, że czujnik ciśnienia też się do dynamiki przyczynia? (kolejny który nie umie czytać ze zrozumieniem) czyszcząc kolektor można i ten czujnik wyczyścić
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lut 09, 2011 11:44   

kris-tofer napisał/a:
czy ja napisałem, że czujnik ciśnienia też się do dynamiki przyczynia?
To jest czujnik ciśnienia doładowania i ma wpływ na moc silnika. :wink:
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 09, 2011 17:34   

Widzę, że dyskusja konkretna powstała.Ja swój problem rozwiązałem.Zderzak zdjąłem i wcale nie było problemu.Zwróćcie tylko uwagę przy zakładaniu na tą rączkę od maski, bo mi gdzieś umkła do środka.Patrząc od intercoolera wygląda to tak intercooler potem kolanko jakby plastikowe później wąż który wchodzi do EGR u mnie problemem było kolanko bo na łączeniu z intercoolerem zimering wyskoczył a całe kolanko ruszało się we wszystkie strony.Skleiłem je na klej do szyb samochodowych i efekt jest kolosalny.R już nie dymi mocy wyraźnie przybyło niema żadnego porównania.Dzięki za wszystkie rady dla najbardziej zaangażowanych w dyskusje oczywiście pomógł.Pozdrawiam
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 09, 2011 22:55   

lukasz5992, też miałem taki problem i jak dobrze nie uszczelnisz to wypchnie, ale u mnie to nie powodowało spadku mocy, chyba, że kolanko całkiem wyskoczyło, co jest mało prawdopodobne.
dałem na tą rurkę uszczelkę wykonaną ze starej dętki od roweru :) i obleciałem silikonem
 
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 21:58   

Panowie no i Panie mam problem
maksymalne oborty w moim silniku to 3800 i anie wiecej, nie przeszkadzało by mi to gdybym co o mało nie miał bym wypadku przy wyprzedzaniu kiedy silnik przestał przyśpieszać a ja bym sie znalazł pod cięzarówka :sad:

"1. Sprawdzałeś przepływomierz?
2. Jak wygląda filtr powietrza?
3. Kiedy wymieniana była odma - filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej?"

ad1 sprawdziałem ale na postoju... wypiełem wytczkęi dalej to samo
ad2 filtr wymieniny w maju
ad3 w czerwcu równiż wymieniłem odmę.. wyczyściłem EGR oraz zawór sterujący EG-em, wymieniłem uszczelki przy kolanie z intercoolera bo wydmuchało.. po tym zabiegu wszędzie sucho..nigdzie oleju oprócz turbo - lekko sie poci foto poniżej
dodatkowo nie dymi ani na czarno ani na niebiesko, oborty na biegu faluja minimalnie... trzeba sie przyjżeć... co jeszcze powinienem sprawdzc ?? ?
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 22:00   

21matys napisał/a:
co jeszcze powinienem sprawdzc
Pompę niskiego ciśnienia. http://forum.roverki.eu/v...p=603297#603297
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Sob Sie 20, 2011 19:26   

niestety to nie pompy.... takiego ciśnienia jakie dają one to ja nie mam u siebie w kranie :mrgreen: nie mam też efektu jakioegoś gaśnięcia czy nierównej pracy przy prawie pustym baku... więc co jeszcze powinienem sprawdzić

[ Dodano: Sob Sie 20, 2011 10:47 ]
i co ma ktoś moze jakiś pomysł co jeszcze powinienem sprawdzić?? zeby wyżej sie wkrcał silnik a nie tylko do 3800

[ Dodano: Sob Sie 20, 2011 20:26 ]
czy to może być związane z spręzarką???
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
marecki6 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 270
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 18:23   

ja mam podobnie tzn. przy dodaniu konkretnie gazu auto potrafi zakopcić jak lokomotywa przez jakieś 3-5sek .... ostatnio wyczyściłem egr - jak go zdjąłem i zobaczyłem jaki tam jest syf to mi ręce opadły, był strasznie zawalony więc wyczyściłem go elegancko ale oczywiście okazało się, że tak samo strasznie zawalony jest kolektor dolotowy - niestety nie mam pomysłu jak go wyczyścić bo mieszkam w bloku i dostępu do myjki ciśnieniowej niestety nie mam a jak rozumie zasyfiony kolektor może dawać taki efekt ?? ? filtr odmy wymieniałem w kwietniu (sam filtr), ostatnio wymieniałem też oringi na kolanku intercoolera (muszę je sprawdzić bo po stłuczce intercooler ma ułamane mocowania i tym samym w zasadzie trzyma się na wężach więc może kolanko znowu się obluzowało i wydmuchało nowe oringi)... jak czytam dobrze będzie też sprawdzić przepływkę ale czy ona ma wpływ na kopcenie ? .... ja jeżdżę dość spokojnie i dzisiaj pomyślałem, że warto będzie go wkręcić na wyższe obroty więc wrzuciłem tryb sport i depnąłem konkretniej więc mocno zakopcił - czy to może być efekt oczyszczenia się łopatek ? a przy okazji może jakieś pomysły na wyczyszczenie kolektora ? może jest jakiś rozpuszczalnik typu nitro czy coś podobnego co nie uszkodzi kolektora a rozpuści ten syf ?
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 20:08   

marecki6 napisał/a:
a przy okazji może jakieś pomysły na wyczyszczenie kolektora

użyj środka do mycia silników

[ Dodano: Wto Wrz 06, 2011 21:08 ]
marecki6 napisał/a:
ostatnio wyczyściłem egr -

a czy wyczyściłeś zawór sterujący EGR-em?? i czy spawdziałeś wszystkie wężyki wychodzące od EGR-ru i od zaworu sterującego EGR-em?? lubią się przecierać...
zawór sterujący EGR-em ma filter który bardzi sie cięzko ściąga bo jest plastikowy i trzeba uważać zeby go nie połamać. ale potem po ciągnięciu przemyć tylko benzyną ekstrakcyjnąi spokój...
A wracająć do mnie to dalej nie mama pomysłu co z tymi moimi obrotami 3800obr i ani dalej i to na kazdym biegu: :/
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Maksymalne obroty i tłumik.
krzychu0808 Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Gru 15, 2010 15:09
krzychu0808
Brak nowych postów [R75] Zła praca silnika, niskie obroty silnika
boomi19lca Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Gru 22, 2011 15:51
joannak25
Brak nowych postów [MG ZT] Obroty silnika - 1.8
porek333 Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Gru 29, 2008 23:06
porek333
Brak nowych postów [R75] Obroty silnika CDT
boss.007 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Lis 13, 2008 21:14
boss.007
Brak nowych postów [R75] Obroty silnika
jarztom Rover serii 75, MG ZT 9 Wto Sie 21, 2012 14:06
rafalmis1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink