Wysłany: Sro Lip 07, 2010 09:26 [R75] Problem z odpaleniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.Wiem że jest już sporo podobnych postów ale przeglądają je nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.
Otóż dzisiaj rano mając w baku paliwa na ok.140 km jak pokazywał wczoraj komp(dzisiaj rano pokazywał 80 km) nie mogłem go odpalić,pomyślałem że to wina małej ilości paliwa,ale za 4 razem zaskoczył,przejechałem jakieś 8 km,zawiozłem syna do teściowej,wyłączyłem silnik(trwało to może 3 min)i znów nie zapalił,wlałem z butli mój zapas 20 l (świeży i czysty ze stacji)paliwa,wsiadłem do auta i teraz już nie zapala w ogóle
Zapowietrzył się czy co?Pompa paliwa przy aku słychać że chodzi.Kręcę i kręcę i zaraz to mi aku padnie.Co robić?
_________________ "jedyna"po reinkarnacji
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 08:43, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 09:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:12
Czy wcześniej miałeś jakieś problemy z odpalaniem, mocą , itp. ?
[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 11:12 ]
Zrób tak.
Wsiądź do auta, przekręć kluczy w pozycje 2, odczekaj z 2 min. lub do czasu jak w kabinie usłyszysz pstrykniecie przekaźnika pod schowkiem i spróbuj wtedy odpalić.
Zrób tak.
Wsiądź do auta, przekręć kluczy w pozycje 2, odczekaj z 2 min. lub do czasu jak w kabinie usłyszysz pstrykniecie przekaźnika pod schowkiem i spróbuj wtedy odpalić.
Wsiądź do auta, przekręć kluczy w pozycje 2, odczekaj z 2 min
Niestety,dalej nic.Ale nie słyszę w ogóle tego pstryknięcia przkaźnika przy poz.2 kluczyka.
Pstryknięcie jakieś słychać przy przekręceniu w poz.1,przy przekręceniu w poz.2 słychać takie jakby"mielenie"pod schowkiem i więcej nic.Jak miałem zmieniarkę cd w schowku,to myślałem że to mielenie pochodzi z niej
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:54
1. Posłuchaj czy pracuje pompa w baku.
2. Sprawdź jakie faktycznie daje ciśnienie pompa przy akumulatorze http://forum.roverki.eu/v...p=455684#455684
3. Sprawdź zawór na pompie CR - czy nie jest brudny.
4. Podłącz pod komputer diagnostyczny - T4, KTS Bosch lub coś podobnego. Dobrzy diagności podjadą do Ciebie i sprawdzą bez dowożenia auta tylko dopłacisz za dojazd.
5. Mógł paść czujnik wału korbowego. Wyjdzie na komputerze diagnostycznym.
6. Mógł paść wtrysk.
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 07, 2010 10:58, w całości zmieniany 1 raz
A ten przekaźnik pod schowkiem,może on być padnięty i być tego powodem?Który to przekaźnik,jak wygląda?Może go podmienić z którymś?Ja pozamieniałem te w komorze silnika,żółte,ale to nic.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 11:24
jedyna napisał/a:
A ten przekaźnik pod schowkiem,może on być padnięty i być tego powodem?Który to przekaźnik,jak wygląda?Może go podmienić z którymś?Ja pozamieniałem te w komorze silnika,żółte,ale to nic.
apples napisał/a:
4. Podłącz pod komputer diagnostyczny - T4, KTS Bosch lub coś podobnego. Dobrzy diagności podjadą do Ciebie i sprawdzą bez dowożenia auta tylko dopłacisz za dojazd.
Zamienianie nic nie da. Chyba ze masz nowe przekaźniki to podmień ze starymi. Moim zdaniem to nie wina przekaźników tylko coś z paliwem.
[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 13:19 ]
Wyciągnąłem teraz ten żółty przekaźnik spod schowka i nie wiem gdzie spowrotem włożyć ,są 3 puste miejsca:R1,R2,R3.
Pod R1? Mam jeszcze jeden żółty przekażnik,luzem na przewodzie nad skrzynką z bezpiecznikami i to chyba jest ten,teraz słyszę jak pstryka,wcześniej nie słyszałem.
Ale nie mogę odpalić bo aku padło,czekam na znajomego z kablami
Widzę już,czyli przekaźnik ma być w RL3,a ja włożyłem go w RL1.
I teraz tak,najpierw sprawdziliśmy ze znajomym(odpinając przewody) czy paliwo dochodzi za pompką paliwa koło aku, do filtra i za filtrem-dochodzi.
Doholowaliśmy auto do mechanika,ten poluzował wtryski i próbował odpowietrzyć-nic.
Dowlekliśmy się do mechanika który podpiął go pod KTS Bosch i wyszło mu że immobiliser.
Zadzwoniłem do PHJOWI i powiedział że to raczej niemożliwe jakby to było immo to by rozrusznik nie chodził,powiedział żebym kupił PLAK do tapicerki,wyjął filtr powietrza i jeden niech psika a drugi kręci.Zadzwoniłem jeszcze do znajomego elektryka,który polecił:
1.sprawdzić drugi kluczyk
2.odpiąć klemę na kilka minut
3.metode z PLAKIem
Drugi kluczyk nic nie dał,odpięcie klemy też nie,PLAK psikany do środka odpala ale w momencie psikania nie działa pedał gazu a po przestaniu psikania staje.
Ponownie zadzwoniłem do elektryka,przedstawiłem co się działo przy PLAKu i powiedział że dowodzi to temu że od strony mechanicznej auto jest OK,czyli faktycznie immo.Pytanie tylko czemu tak nagle,immo nie siada bez przyczyny.W piątek dopiero elektryk podjedzie do auta.
A teraz pytanie,czy w związku z tym że przekaźnik miałem w RL1 zamiast RL3,mogła się zafałszoawać diagnoza lub moje próby z PLAKiem i odpowietrzaniem były w tym momencie bez sensu?
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 23:23
jeśli na plaku chodził tz, odpalił to znaczy że nie dostaje paliwa , i w tym kierunku trzeba podążyć , same immo na pewno będzie w porządku , sprawdzić czy pompki przy aku i w zbiorniku pracują , oraz jakie ciśnienie przy rozruchu widzi tester /.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Czekam na mechanika pod domem,włożyłem kluczyki do stacyjki,przekręciłęm i odpalił .Pochodził 15 min.,zgasiłem za chwilę znowu odpaliłem.I co o tym powiecie?
Zobaczymy co mechanik-elektryk powie jak przyjedzie.Tak nie może byc przecież żeby takie numery robił.
Zeby to wyeliminować na przyszłość,to jak on teraz wykryje co było przyczyną?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum