Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] brak mocy , nie kopci , nie czuć turbo dziury
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] brak mocy , nie kopci , nie czuć turbo dziury
Autor Wiadomość
kdamian1996 



Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 60
Skąd: Mikułowice

Rover 45

  Wysłany: Sro Sty 31, 2018 21:13   [R75] brak mocy , nie kopci , nie czuć turbo dziury
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam niedawno kupiłem R75 2.0cdti, samochód słabo przyspiesza nie czuć turbo dziury ciągnie cały czas równo tak jak wolnossąca benzyna, nawet gdy mu ostro daje po garach nawet dymka nie puści , sprawdzałem przepływomierz i powymienialem filtry i dalej nic , pomoże ktoś ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 31, 2018 21:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Sro Sty 31, 2018 21:43   

kdamian1996 napisał/a:
pomoże ktoś ?

sprawdz ciśnienie paliwa.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
kdamian1996 



Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 60
Skąd: Mikułowice

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 31, 2018 22:03   

Kolego jak sprawdzić ciśnienie paliwa ?

[ Dodano: Sro Sty 31, 2018 22:03 ]
marcin.misek, jak sprawdzić ciśnienie paliwa ? Jakie powinno być ?
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Sro Sty 31, 2018 22:15   

Odpowiednim urzadzeniem - cisnieniomierz albo programowo.
W granicach 3.2 bara.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Physixc 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 123

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 03, 2018 18:48   

Zobacz czy Ci oringów od intercoolera nie wydmuchało. Przy inter i zaraz pod maską
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 23:36   

marcin.misek napisał/a:
W granicach 3.2 bara.

Ja bym celował w ideał czyli ok 3.50/3.55 na biegu jałowym.
Przy okazji sprawdzania ciśnienia paliwa, zrobiłbym rzetelną diagnostykę silnika i jego podzespołów oraz próbę wysiłkową auta na 3 biegu (od 1500 obr/min do 4200 obr/min) i zalogował paremetery.

Zainteresuj się programem ze strony http://toaf.roverki.eu/
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kdamian1996 



Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 60
Skąd: Mikułowice

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 26, 2018 22:10   

MaReK, kolego jak zrobic probe wysiłkową auta ? dzisiaj pierwszy raz mialem doczynienia z programem toaf
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 26, 2018 22:34   

Odpisałem Ci na PW :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pawlak323 



Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Mar 01, 2018 19:59   

Panowie mam identyczne objawy jak twórca tematu. Zero dymu, zero problemów. Oringi w IC wymienione. U mnie ciśnienie wstępne paliwa na wolnych obrotach to 4,24 bar. Przy dodaniu gazu na postoju spada do 3.4.
Rzeczywiste ciśnienie na listwie 286 bar na wolnych obrotach. Żadnych błędów na kompie. Auto jeździ tak samo na mapie CDT i CDT+ z toafa tzn nie ma różnicy która to mapa. Co jeszcze sprawdzić ?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 01, 2018 23:33   

Nic nie piszesz o reszcie parametrów. Tak jak kolega zrób próbę wysiłkową i zmierz doładowanie, przepływ powietrza wymagany i rzeczywisty oraz ciśnienie na CR pod obciążeniem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] brak mocy, kopci
curaasan Rover serii 75, MG ZT 28 Sro Lut 15, 2017 12:11
pelson91
Brak nowych postów [R75] Brak mocy, kopci na siwo.... padła turbina?
oparek Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Lis 17, 2011 20:34
oparek
Brak nowych postów [R75] brak mocy kopci na czarno gdzie i czego szukac
markoni00 Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Lis 01, 2013 12:23
markoni00
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120
Brak nowych postów [r 75 ] brak mocy
Rowerowicz Rover serii 75, MG ZT 15 Pon Wrz 24, 2018 18:36
Rowerowicz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink